Hei vaan kaikki siellä jossain, minä täällä. Toivottakaa tervetuloa ja hyvää jatkoa. Tänään on lauantai, olin shoppailemassa. Helsingissä. Olen helsinkiläinen siis. Se on mun stadi.<3

Mulle saa jutella, tykkään siitä. Mulla on siniset silmät ja pillifarkut ja suora nenä ja leveä hymy... Ja hiukset,  semmoiset blodit ja sotkuiset. Mutta toivottavasti joku rakaskultaihanataivaallinen ihminen jaksaa lukea mun elämää kirjaimista, vaikka se yleensä onkin paljon enempi kuvia kuin kirjoitusta. Mutta hei moi ja tervehdys.

Ostin mustan basichupparin Zarasta. Semmosen ihan tavallisen, jossa ei oo mitään erikoista. Okei, hopeenvärinen vetoketju. Mutta siis aivan täydellisen tavallinen. Ja olin ystäväni Iipin kanssa menossa. Mukavaa oli. Väsyttää. Ulkona on hirmusen pimeetä hei, apua. Ja siellä on pakkasta miinus viisi... Huu... Joulu tulee kohta, vaikka meillä ei kyllä vietetä joulua kotona.

Voikaa hyvin lapsikullat ja olkaa kilttejä niin tulee lahjoja ja glögiä ja tähtitorttuja sylintäydeltä.<3

2083993.jpg